Správa IT a Help Desk [Service Desk]



Zajistíme Vám bezpečné a efektivní. Budeme Váš správce IT [strážce IT]. Většinu IT zásahů provádíme vzdáleně, ale poskytujeme samozřejmě in on-site IT podporu (typicky v Praze a středních Čechách).

Mezi naše klienty patří jak malé firmy (SMB), tak i velcí korporátní zákazníci (Cisco, Lenovo, CooperVision, Elily Lilly, Gettinge, Graebel atd.) . Struktura služeb a potřeby se ale samozřejmě liší v závislosti na velikosti klienta.  

Každé firmě bez rozdílu poskytujeme kvalitní a především bezpečné IT služby, které reflektují jejich potřeby včetně jasné a predikovatelné ceny.

Správa IT a Help Desk [Service Desk] s garancí dostupnosti

Služby garantujeme pomocí SLA (Service level Agreement) kontraktu. S našimi zákazníky máme nastavená jasná pravidla a sankce.

Rychlá reakční
doba 

Každý zákazník má s námi podepsanou smlouvu, kde jsou jasně definovaná pravidla. Většinu požadavků odbavíme ale ještě výrazně rychleji.

Kontrola na výdaji

Naši zákazníci mají možnost "zastropovat" svoje měsíční výdaje. Umíme také model pay-as-go, platíte pouze za vyčerpané služby s minimálním měsíčním paušálem, který Vám garantuje SLA.

Zkušený tým
administrátorů

Bude Vám k dispozici tým zkušených administrátorů. Většina z našich kolegů má více jak 15 leté zkušenosti ve světě IT, ale máme v týmu i mladou krev.

Jak fuguje Správa IT a Help Desk [Service Desk]?

Krok 1

Vstupní analýza / audit zdarma

Během vstupní analýzy zjistíme Vaše potřeby, zvyklosti a podle toho nastavíme službu přesně na míru vašim potřebám. Výstupem bude rámcová smlouva bez jakýchkoliv závazků.

Krok 2

Zkušební období 

Během prvních 2 - 3 měsíců nastavíme naší spolupráci tak, aby vyhovovala oběma stranám. Vše bez jakýchkoliv závazků nebo rizik na vaší straně. 

Krok 3

Rutinní provoz služby včetně reportingu

Každý měsíc dostávají naši zákazníci report se všemi detaily a doporučeními.

Zavedeme bezpečné a efektivní IT

  • Analýza a audit aktuálního stavu
  • Návrh změn s využitím best practises 
  • Nasazení bez bolestivých dopadů na chod firmy
  • 3 měsíční trial perioda s vyhodnocením 
  • Průběžný monitoring potřeb v ceně služby

ICT-GROUP
spolehlivý Microsoft partner ve světě ICT

Potřebujete vyladěné IT, které podporuje Váš business nebo jen potřebujete pomoci s konkrétní technologií?

Doplníme Vaše IT oddělení o techniky s potřebnými kompetencemi nebo zajistíme kompletní externí správu IT včetně IT podpory.

Specializujeme se na cloudová řešení, kybernetickou bezpečnost včetně dodávky a servisu IT technologií. 

Lenka Vám pomůže za každé situace


Group 397

Lenka Krutinová

Managing director | ICT-GROUP

Získejte ZDARMA návrh řešení

ICT-GROUP poskytuje bleskovou IT podporu s týmem elitních IT odborníků na které se vaše firma může spolehnout. Nezávisle na tom, jestli pracujete na dálku nebo jste na pracovišti, zajistíme Vám za nízké měsíční náklady řešení problémů v reálném čase, zabezpečení na úrovni zařízení, aplikací, sítě a komplexní správu IT.

Nemáte rádi formuláře? Zavolejte nám  777 800 167 nebo napište  sales@ict-group.cz. Ozveme se Vám nejpozději do 24 hodin, velice pravděpodobně ale o dost dříve.

>