Postaráme se o Vás! To Vám mohu s klidným svědomím slíbit 🙂 Většinu našich klientů tvoří stálí zákazníci. Rádi spolupracujme s lidi, se kterými se známe (ať už osobně nebo třeba přes Skype).

Můžete si vybrat z následujících služeb, která nabízíme. Ceny Vám rádi sdělíme osobně nebo telefonicky. Nemusíte se bát, nejsme IBM, ale ani Franta od vedle 🙂

HelpDesk poskytujeme pouze našim smluvním zákazníkům. Je třeba mít s námi uzavřenou smlouvu. Nemusíte se bát různých paušálů. Fungujeme jak na základě předem definovaných paušálních plateb, tak samozřejmě i na základě měsíční fakturace na základě vykázaného timesheetu.

Každý zákazník si může vybrat, co je pro něj, z jeho pohledu, nejvýhodnější. Na náš Helpdesk se dovoláte v pracovních dnech od 8:30 – 18:00.  Někteří zákazníci mají speciální požadavky na dostupnost HelpDesku – i v těch situacích jsem připravení Vám vyjít vstříc.

Pravděpodobně Vám telefon zvedneme i o víkendu nebo v noci, ale jsme rádi, když je to pouze v krajních případech – jako je požár ve firmě nebo návštěva tchýně v serverovně 🙂

V případě, že nemáte vlastního administrátora/ tým administrátorů, který se stará o Vaše zaměstnance, tak Vám nabízíme podporu pro koncové uživatele PC.

Většinu požadavků řešíme vzdáleně přes „TeamViewer“. Je to jednoduché, efektivní a zvládne to opravdu každý. Šetříme tak náklady na dopravu, čas strávený v kolonách a hlavně Vám většinou pomůžeme ihned.

Poskytujeme IT support pro Administrátory. I když má Vaše firma vlastního IT administrátora – popř. tým administrátorů, tak není reálné, aby jeden člověk znal vše 🙂 Občas je výhodné si některé služby zajistit externě.

Ať už se jedná o migrace, upgrady, úzce specializované systémy nebo jen o konzultaci při nasazení nového systému, jsou Vám naši „kluci“ k dispozici.

Máme zkušenosti se supportem administrátorů v opravdu velkých  firmách (Penny Market , CooperVision, Nespresso, Nestlé, apod.), tak i v malých firmách o 30 lidech, kde pracuje jeden, jak často rádi klienti říkají, Ajták 🙂

Provozujeme dohledové centrum. O případných problémech na straně našich zákazníků popř. i našich systémech víme ihned a díky tomu se nám daří problémy řešit rychle.

Naším zákazníkům poskytujeme službu monitoringu důležitých serverů, služeb apod. Informaci o problému mohou dostávat jak naši administrátoři, tak samozřejmě i vybraní zaměstnanci zákazníka  .

Slovo konzultace nemáme úplně rádi. Někteří zákazníci si nás objednávají na tzv. „pokec„. Většinou se jedná o důležité meetingy, kde se rozhoduje o nákupu nových systémů, zásadních změnách apod.

U některých zákazníků docházíme i na pravidelné porady. Občas není úplně jednoduché nás dostat do saka, ale když si to budete přát, tak Vám dodáme „konzultanta“ správně oháknutého ….:-)